TikTok campagne voor
huidkliniek Diba Clinics

Keukensale

Doel

Video content, TikTok campagne

Diensten

Socials

In opdracht voor Keukensale Barendrecht hebben we gekeken waar er nog kansen waren te behalen op het gebied van content en marketing.
Keukensale Barendrecht is onderdeel van de centrale organisatie Keukensale. Dit geeft wat uitdagingen middels franchise en centrale organisatie. Maar uiteindelijk was toch de wens om ook wat meer lokaler te werk gaan. Uiteindelijk hebben we een batch video’s geproduceerd en deze ingezet via TikTok, Instagram Reels en social advertising. Hierin waren meetbaar meer aanvragen en afspraken het resultaat van.

Diba Clinics

Doel

Groter publiek bereiken middels TikTok en Instagram Reels

Diensten

Socials

In samenwerking met Van de Socials hebben we voor Diba Clinics een aantal batches videocontent geschoten bedoeld om een breder publiek aan te spreken.

Diba Clinics is een huidtherapeutische kliniek waar kwaliteit voorop staat. De zeer ervaren medewerkers weten wat ze doen en hebben al veel tevreden klanten. Echter, ze merkten dat de naamsbekendheid in de omgeving verbeterd kon worden. Daarom wilden ze zich volledig richten op TikTok. Met behulp van dit platform willen ze mensen informeren en enthousiasmeren om ook eens een huidbehandeling te ondergaan. Vooral in de regio Rotterdam wilden ze meer mensen bereiken.

Via TikTok een bredere doelgroep bereiken in Rotterdam

Diba Clinics was al zeer bekend op Instagram en wilde dat bereik uitbreiden naar TikTok. Daarom schakelden ze ons in om dit met onze kennis te realiseren. Hoewel er al enkele andere huidklinieken actief waren op TikTok, was dat nog niet het geval in hun regio. Dit bood een uitgelezen kans om dit kanaal te activeren. En met succes, want we hebben inmiddels al honderdduizenden views behaald in een zeer korte periode!

Groei samen met jouw
contentpartner

Ook samen groeien net zoals het West Coast Frozen Yoghurt?
Vraag een vrijblijvende social media analyse aan.

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne.

Volgende project in TikTok campagnes

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne. 

Volgende project in TikTok campagnes

BrightQontent