Royal Beats Delft
Hét festival van Delft en omstreken

Het Koningshuys

Supersnel

Fanbase & bereik

Diensten

Socials

Het Konings Huys in Delft is door de jaren heen een echt begrip geworden. Met het ruime terras en de volledige sfeer van oud delft is het een must see.

Maar los van de toeristen wilden zo ook de lokale genieter deze mooie plek laten ontdekken. Maar hoe doe je dat? Juist je zoekt ze op waar ze actief zijn, spreekt ze aan zoals ze communiceren en geeft ze content die ze consumeren.

Royal Beats Delft

Royal Beats Delft is hét nieuwe evenement van Delft en trekt elke editie weer vele bezoekers uit de hele regio.

Het evenement is een nieuw concept van het bestaande restaurant Het Konings Huys uit Delft. Met dit evenement willen we een nieuw publiek bereiken en de naamsbekendheid onder jongeren versterken. Dankzij dit evenement hebben we een doelgroep aangesproken die anders misschien niet met het restaurant in aanraking zou komen.

Door de inzet van actieve marketing en advertenties zijn alle edities volledig uitverkocht. We creëerden aandacht, enthousiasme en betrokkenheid. Door consistent zichtbaar te zijn met kwalitatieve content hebben we veel aandacht voor het evenement gegenereerd en dat met succes.

Op een dynamische manier social media een rol in het evenement laten spelen

Het draait uiteindelijk om de volledige ervaring en gevoel middels content over te brengen. Mensen moeten het evenement al mee hebben gemaakt zonder dat ze zijn geweest. Hierdoor creëer je meer betrokkenheid en enthousiasme in de aanloop naar het evenement. Je zoekt de unieke haakjes en zorgt ervoor dat het opvalt en vooral ook duidelijk is.  

Groei samen met jouw
contentpartner

Ook samen groeien net zoals het Koningshuys?
Vraag een vrijblijvende social media analyse aan.

Schiller Waterbike Nederland is een importeur van de populaire waterfiets afkomstig uit Amerika. Met deze innovatieve fiets proberen zij een Nederlandse traditie in een nieuw en gezond jasje te steken.

Volgende project in Social Media

Voor Jumbo Den Haag Laakkwartier mochten we de strategie en content activatie verzorgen.

Volgende project in Social Media

BrightQontent