Smaakvolle, lekkere, en vooral niet saaie-innovatieve junk food gerechten

Vegan Junk Food Bar Rotterdam

Doel

Meer kwalitatieve content op de kanalen

Diensten

Socials

In opdracht van Vegan Junk Food Bar Rotterdam hebben we diverse korte video’s mogen maken voor social media. Hierin was kwaliteit en authenticiteit het belangrijkste punt.
De Vegan Junk Food Bar is een begrip onder vegan food liefhebbers. Ze hebben een nieuw en uniek concept neergezet dat vegan eten hipper en moderner maakt. Onze taak was daarom om het restaurant en de producten op een zo toegankelijk mogelijke manier te presenteren. Hiervoor hebben we storytelling en unieke verkoopargumenten toegevoegd om te laten zien waarom je het restaurant moet bezoeken.

Vegan Junk Food Bar Rotterdam

Doel

Meer kwalitatieve content op de kanalen

Diensten

Socials

In opdracht van Vegan Junk Food Bar Rotterdam hebben we diverse korte video’s mogen maken voor social media. Hierin was kwaliteit en authenticiteit het belangrijkste punt.

De Vegan Junk Food Bar is een begrip onder vegan food liefhebbers. Ze hebben een nieuw en uniek concept neergezet dat vegan eten hipper en moderner maakt. Onze taak was daarom om het restaurant en de producten op een zo toegankelijk mogelijke manier te presenteren. Hiervoor hebben we storytelling en unieke verkoopargumenten toegevoegd om te laten zien waarom je het restaurant moet bezoeken.

Via video content consistent onder de aandacht komen met resultaat

Door consistent aanwezig te zijn met aansprekende content, prikkelen we de doelgroep op een toegankelijke manier. Omdat de spanningsboog van de ontvanger steeds korter wordt, kiezen we voor video. Bovendien worden video’s steeds meer beloond door de platforms en werken ze perfect voor restaurants. Daarom hebben we de content geschikt gemaakt voor TikTok en Instagram Reels.

Groei samen met jouw
contentpartner

Ook samen groeien net zoals het West Coast Frozen Yoghurt?
Vraag een vrijblijvende social media analyse aan.

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne.

Volgende project in TikTok campagnes

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne. 

Volgende project in TikTok campagnes

BrightQontent