Met creatieve content de zichtbaarheid vergroten en zakelijke doelgroepen bereiken
Identity Games is een internationale speluitgever uit Rotterdam die al meer dan 30 jaar verrassende bordspellen, escape room games en quizzen ontwikkelt. Hun missie: mensen samenbrengen door unieke spelervaringen die creativiteit en samenwerking stimuleren. Met succesvolle titels als Escape Room The Game en Who’s the Dude? weet Identity Games wereldwijd spelers te raken.
Identity Games is een internationale speluitgever uit Rotterdam die al meer dan 30 jaar verrassende bordspellen, escape room games en quizzen ontwikkelt.
Hun missie: mensen samenbrengen door unieke spelervaringen die creativiteit en samenwerking stimuleren. Met succesvolle titels als Escape Room The Game en Who’s the Dude? weet Identity Games wereldwijd spelers te raken.
Identity Games wilde sterker zichtbaar zijn bij zakelijke opdrachtgevers op LinkedIn. Denk hierbij aan marketeers, HR-professionals en corporate communicatieafdelingen die op zoek zijn naar originele middelen om hun merk te activeren of medewerkers op een creatieve manier te verbinden. De vraag: hoe kunnen we met een consistente LinkedIn-aanpak de B2B-propositie van Identity Games krachtig en professioneel onder de aandacht brengen?
Dit toonaangevende restaurant met een rijke historie is een avondje voor een breed publiek. Met bijzondere gerechten en top locatie in Den Haag een zekere unieke belevenis.
Voor Jase & Joy maakten we verschillende short video’s voor social media kanalen. De opvolger van Intertoys moest een toegankelijkere plek worden voor kinderen waar je ook kan blijven spelen.