Kwaliteit keukens voor bodemprijzen,
die verdienen een podium

Keukensale

Doel

Video content, TikTok campagne

Diensten

Socials

In opdracht voor Keukensale Barendrecht hebben we gekeken waar er nog kansen waren te behalen op het gebied van content en marketing.
Keukensale Barendrecht is onderdeel van de centrale organisatie Keukensale. Dit geeft wat uitdagingen middels franchise en centrale organisatie. Maar uiteindelijk was toch de wens om ook wat meer lokaler te werk gaan. Uiteindelijk hebben we een batch video’s geproduceerd en deze ingezet via TikTok, Instagram Reels en social advertising. Hierin waren meetbaar meer aanvragen en afspraken het resultaat van.

Keukensale

Doel

Video content, TikTok campagne

Diensten

Socials

In opdracht voor Keukensale Barendrecht hebben we gekeken waar er nog kansen waren te behalen op het gebied van content en marketing.

Keukensale Barendrecht is onderdeel van de centrale organisatie Keukensale. Dit geeft wat uitdagingen middels franchise en centrale organisatie. Maar uiteindelijk was toch de wens om ook wat meer lokaler te werk gaan. Uiteindelijk hebben we een batch video’s geproduceerd en deze ingezet via TikTok, Instagram Reels en social advertising. Hierin waren meetbaar meer aanvragen en afspraken het resultaat van.

Via TikTok een nieuwe doelgroep bereiken

De uitdaging voor Keukensale zat hem in het bereiken van de doelgroep met aansprekende content. Wat moeten we plaatsen en hoe moet dit eruit zien? Daar zijn wij als partij in beeld gekomen en hebben hier een gedegen strategie voor ontwikkeld. Doormiddel van een videocampagne met het eigen personeel hebben we Keukensale Barendrecht gepositioneerd als echte specialist. Met de service in de winkel en de aansprekende content online hadden we een perfecte combinatie gevonden.

Groei samen met jouw
contentpartner

Ook samen groeien net zoals het West Coast Frozen Yoghurt?
Vraag een vrijblijvende social media analyse aan.

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne.

Volgende project in TikTok campagnes

Univé is een gevestigde naam in de wereld van verzekeringen en hypotheken. Maar hoe blijf je als gevestigde naam ook relevant in het digitale tijdperk? We gingen in samenwerking met de marketeers van Univé op zoek naar relevantie middels een TikTok campagne. 

Volgende project in TikTok campagnes

BrightQontent